Schotland... shocking! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Mathilde Heereveld - WaarBenJij.nu Schotland... shocking! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Mathilde Heereveld - WaarBenJij.nu

Schotland... shocking!

Door: Supermatz

Blijf op de hoogte en volg Mathilde

06 April 2010 | Nederland, Groningen

Hellooo lovely people.
This blog is here for my friends, family members and random staklers and such.

I think I shall write most of my entries in English (for my fellow-students and for the friends and fam members who can appreciate it) but also some in het Nederlands or maybe translated into Dutch, because I knooooow some of my friends and stalkers and grandma's and what have you prefer Dutch over English :) Besides I'd like to keep my dutch alive yesh!

What I wanna do is tell you all the happy things I do, and sometimes the sucky ones, I like entertaining people with my fabulous writing skills because I am going to be a famous columnist and novelist and all ;) haha nee ik wil graag dat jullie me neit vergeten en af en toe kunnen spioneren op mijn leventje en ik wil de leuke dingen met jullie delen, zoals.. nieuwe halloween jokes en geniale glosgowegian (dat heet vast niet zo) recepten en uhmm ik kan denk ik ook filmpjes plaatsen hier en anders doe ik het wel op youtube zodat jullie mooi even een rondleiding krijgen door de stad ofzo. Nice idea, no?

Dus bij de weg dus, ik ga in twee talen schrijven, zo niet drie want ik geloof dat ik als ik terug ben uit Glasgow ik verwacht wordt om verder te gaan met mijn minor Zweeds. Jättekul maar ik denk tock dat ik dat neit echt bij kan houden in Glasgow.. maarja wie weet verveel ik me dood en ben ik vriendloos en laat ik stapels zweedse boeken importeren you never know.

Anyway people I am very very excited.
And scared and what not but I'll repeat this all later when I'm ACTUALLY going.. moet me nu maar neit te druks maken... ik ga pas in september ofzo maaarrrr!
Ik hoorde vandaag dat ik een jaar ga?
Alleen ik heb nog niks gehoord van Glasgow University eigenlijk? Geen bevestiging ofzo van dat ik daat mag komen, terwijl mijn studie matties wel brieven of emails hebben dus ik wacht nog maar even of of ze me echt wel willen hebben en ook echt voor 10 maanden want dat is wel SHOCKINGlie lang of nait!!

Een jaar zonder jullie allemaal... zomgwtf.

Tot later want dan pas weet ik meer :) xoxo und liefs, puss och kram, bye doods.
Mathilde a.k.a. Supermatz ;)


(ook te volgen op twitter en facebook en haifs. ben ik geen nerd dat ik overal te vinden ben? :P)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mathilde

Teacher of English Language and Culture... ...on me way tae Canada!!! Beauty 'eh?

Actief sinds 06 April 2010
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 35796

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 30 Juni 2015

Hey Hay River

03 September 2010 - 11 Juni 2011

I say Glasgow... Take Me Out

Landen bezocht: