Updeet. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Mathilde Heereveld - WaarBenJij.nu Updeet. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Mathilde Heereveld - WaarBenJij.nu

Updeet.

Door: Supermatz

Blijf op de hoogte en volg Mathilde

24 Augustus 2010 | Nederland, Groningen

Dear stalkers, lovers and friends!!

Over twee weken ben ik al verdwenen.. 0_o
Best creepy dat de tijd zo snel gaat al zeg ik het zelf... afgelopeb weekend lowlands en opeens is het 24 augustus.

Vertrekdatum: vrijdag 3 september.
Ik hoop dat ik in mijn accomo mag als ik aankom... want ik krijg ineens mailtjes met 'men kan een sleutel halen vanaf 10 september' en het lijkt me vrij duur om een weekje in een hotelletje te kamperen eigenlijk. niet verkeerd verder maar wel duur, dus ik heb even gemailt en ik hoop op een respons...

Verder heb ik me aangemeld voor allemaal van die suffe internation student tour-dingen.. lopen door de stad en bussen door de stad met een paar chinezen :P lijkt me wel gezellig hoor haha.. maar die dingen zijn allemaal vanaf 9 september, dus voor die tijd moet ik me zelf denk ik vermaken.. ik ga de ikea maar eens zoeken en in een rondvaartbootje de stad verkennen, muffins eten, het komt wel goed.

Anyway, ben nog niet weg.
Dus wie nog even moi wil zeggen in my face moet maar even langskomen :) komende donderdag ga ik drinken met wat collega's van de subway maar eigeniljk is iedereen welkom, want helaas geef ik geen feest meer.
Datum: 26 aug
Time: vanaf 10 uur oid
Place: O'Calleighs (je weet.)

Niet erg schots trouwens een ierse pub maar we mogen vast naar binnen =).

Voor alle fans en vrienden en dinnen hier nog even wat linkjes om matz goed te kunnen stalken!
Facebook - Hyves (al zal ik daar niet veel op zitten, feestboek wel, en daar zal ik foto's plaatsen) - Twitter (username Supermatz) en deze waarbenjijnu...

Verder heb ik op mijn nieuwe laptopje skype en een webcam, zodat wie dat wil met me kan flirten over internet, of samen koekjes eten, of samen dansen op seannepaul, of samen avondeten enzo we zien wel ;)

Voor wie er langs wil komen raad ik u aan om toch voor easyjet te kiezen, of british airways. Er is helaas geen funky schotse maatschappij met kiltkleurige vliegtuigjes xD. Ikzelf vlieg met britisch airways, maar dat is vooral omdat ik dan 30 kg mee mag nemen, wheee!!! dus ik kan heel veel fotos en boeken meeslepen, en pepernoten en hagelslag natuurlijk.

Mijn volgende bericht is denk ik hoop ik 3 sept als ik aan ben gekomen (en internet heb? daar maak ik me misschien nog wel het meeste zorgen over hahah) dus erm, sooo loooong en tot snel! xxxx, adjeu
Mathilde ^^

  • 24 Augustus 2010 - 12:24

    Mathilde Van Heereveld:

    ps weet iemand hoe ik die banner weghaal? bovenin beeld? ik wou wel een romantisch groenig schotsig plaatje hier plaatsen maar ik kan echt niet vinden waar die euh foto saat. snapt iemand? hjälp! :P xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mathilde

Teacher of English Language and Culture... ...on me way tae Canada!!! Beauty 'eh?

Actief sinds 06 April 2010
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 35799

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 30 Juni 2015

Hey Hay River

03 September 2010 - 11 Juni 2011

I say Glasgow... Take Me Out

Landen bezocht: