Dikke Woosh - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Mathilde Heereveld - WaarBenJij.nu Dikke Woosh - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Mathilde Heereveld - WaarBenJij.nu

Dikke Woosh

Door: Supermatz

Blijf op de hoogte en volg Mathilde

23 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Hiii everybody!

Even een korte update over hoe het eraan toegaat in Glasgow dezer dagen..
Inmiddels heb ik bezoek gehad van Stefan, my parents EN mijn vriendinnetjes en is het alweer bijna tijd om naar huis te gaan.

U begrijpt, ik zuip nu zoveel Irn Bru als ik kan, en doe nog even snel een pizza haggis in mijn mond.. dat was stiekem gisteren (Haggis party). Zaterdag hadden we een sangria party en ik hoop stiemen nog op een whisky party maar ik weet niet of dat nog lukt, veel mensen gaan alweer richting huis, sommigen moeten in hun thuisland ook nog tentamens maken etc.

Het is een beetje depressing hier op dit moment,
veel van mijn buren gaan deze week weg dus het is veel afscheid nemen en feestjes.
Helaas hebben niet alleen de (laat ik dit even heel gemeen fraseren) leuke mensen feestjes maar ook de stomme slash spaanse :P de laatste tijd slaap ik heel weinig omdat ik soms muziek hoor tot 5am. Eigen schuld ook, had veel eerder herriestopperds moeten kopen :P ik probeer ze vanacht uit.

De scriptie, die helaas ook nog geschreven moet worden, gaat niet heel denderend omdat ik aldoor vastloop met ehh.. dat ik niet weet hoe zo’n ding eruit moet zien. Ik ga vanavond of morgen wel weer hard bezig, maar ik ben bang dat ie niet goed is etc, maar gelukkig heb ik heel juni straks nog de tijd om eraan te werken in GRUNN – een stad waar al mijn buren zeer graag heen willen dankzij ehh mijn overdreven beschrijvingen van de martinitoren en de geweldigheid van koninginnedag, bevrijdingsdag en de vera enzo hahaha =P

AH well, ik ben bijna weer thuis, dat is eigenlijk alles wat u moet weten..
Ik doe niet zo veel behalve af en toe nuttige dingen typen, in de stress raken over erasmus-dingen (wie moet wat ook alweer tekenen? Hoe krijg ik mijn ECTS? Waaah) me ongeveer elke dag verslapen, en buren uitzwaaien. Van mijn huismatties gaat Marta het eerst, samen met een kudde andere Italiani, woensdag gaan we met zijn alles een laatste keer pizza nuttigen (en misschien lasergamen mwahahahh)

Ten slotte. Het weer. Woei
Windkracht 80.. er vliegen hier takken en bomen, en verkeersborden en dat soort dingen.
Stiekem is de wind vrij naar want mijn huisgenootje heeft een vriendje die hier wilde komen maar hij zit vast in Newcastle door de wind hahahaha diep van binnen vind ik dit geweldig want ik heb geen zin in een matras voor mijn fucking deur met mensen die lalalala.
Aber gut, net onderweg naar Uni had ik drie keer kunnen overlijden door vallende bomen :P ik ga maar even niet meer naar het park vandaag. Of naar buiten in het algemeen…
Vliegende vuilniszakken die de postbode achterna gingen waren echt het hoogtepunt van mijn dag :P:P

Nog even een triest bericht, het zwembad is dicht, en ik vond het net weer om eens lekker te zweten in de sauna =’( ik plons meteen in de papiermolen als ik terug ben HA.

Nog een triester bericht: ik ga zondag naar the Kills in mijn uppie omdat niemand meewil stelletje WANKERS. I'm gonna miss O2 abc.
Kusjes voor iedereen!!


  • 23 Mei 2011 - 20:46

    Geanne:

    Kan niet wachten tot je weer thuis bent! Geniet van je laatste momenten, neem alles nog eens goed in je op en maak er een spetterend einde van!

    P.S. Een Papiermolen -Zwem-Date staat bij deze vast! ;)

  • 24 Mei 2011 - 09:00

    Oma Hoogeveen:

    Hallo Mathilde, je hebt het druk met afscheid nemen zie ik. Wat is zo'n jaar snel voorbij gegaan. Hoop je gauw eens te zien. Je moet dus nog stevig aan het werk als je terug bent in Groningen,ik dacht dat je klaar was met je scriptie. Moed houden hoor!! Tot gauw, liefs van je oma.

  • 25 Mei 2011 - 11:05

    Gineke:

    Hey Matz! Ik ben ook alles aan het invullen, ondertekenen en uitprinten, maar volgens mij valt het relatief mee met het papierwerk. Gelukkig stuurt de International Office soms nog interessante mailtjes die mij op het goede pad houden :D Nou, nog even flink er aan trekken en dan ben je klaar!! Succes!
    x vanuit Helsinki.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Mathilde

Teacher of English Language and Culture... ...on me way tae Canada!!! Beauty 'eh?

Actief sinds 06 April 2010
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 35796

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 30 Juni 2015

Hey Hay River

03 September 2010 - 11 Juni 2011

I say Glasgow... Take Me Out

Landen bezocht: